بحث مخصص

السبت، 23 يوليو 2011

نتيجة كلية التجارة جامعة القاهرة



ملحوظة
النتيجة السنة دى زى كل سنة من نفس الموقع و بنفس الطريقة
يعنى الموضوع ده بتاع النتيجة 2011 و 2012 و 2013 كمان
ترم اول و تانى
نتيجة كلية التجارة
نتيجة الفرقة الاولى و الثانية و الثالثة والرابعة


النتيجة برقم الجلوس




النتيجة من هناااااااا



مع اطيب التمنيات بالنجاح و التوفيق


نتيجة كلية الحقوق جامعة القاهرة

هناك 16 تعليقًا:

  1. نتيجة الفرجة الثالثة تجارة امتي يارب حد يعرفني شكرا ليكم ايميلي هو noor14444@yahoo.com شكرا للجميع

    ردحذف
  2. ياريت ياجماعة حد يعرفني النتيجة امتي الفرقة الثالثة علشان خطيبتي شكرا للجميع ايميلي هو noor14444@yahoo.com تحياتي لكم محمد فاروق

    ردحذف
  3. النتيجة يا محمد هتبدأ ب سنة رابعة اللى هتظهر يوم الخميس بليل
    سنة تالته هتظهر الجمعة او السبت ان شاء الله

    ردحذف
  4. يارب النتيجة تطلع عشان انا روحي طلعت من الانتظار ان شاء الله كلنا ههنجح بدعوات الامهات

    ردحذف
  5. يا جماعة عايزة اعرف الفرقة الثالثة كلية تجارة امتى

    ردحذف
  6. ياجماعة حرام عليكم نتيجة سنة ثالثة امتى عشان الواحد خلص

    ردحذف
  7. شكرا للجميع علي حسن ذوقهم ربنا معاكم جميعا محمد فاروق

    ردحذف
  8. نفسى الكلية تبداء علشان نكمل تظبيت

    ردحذف
  9. استغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم واتوب اليه

    ردحذف
    الردود
    1. سبحان اللة وبحمدة سبحان اللة العظيم

      حذف
  10. يارب نتيجة الفرقة الثالثة أ تظهر علشان نخلص

    ردحذف
  11. عايزالنتيجة الاسم يوسف ناصر يوسف

    ردحذف
  12. هى نتيجة الفرقه الثالثه مش ناويه تطلع

    ردحذف
  13. يارب الترم ده كل واحد ياخدحقه فى توزيع الدرجات عشان انا اتظلمت الترم االاول ويارب تكون خير

    ردحذف
  14. انا اب وبدعى لكم بالنجاح

    ردحذف
  15. يا جماعة انا الفرقة التالتة كنت دافع مصاريف ترم اول ونزلت الجامعة دفعت ترم التانى عشان بردو محجوبة الكلام ده يوم الاربعاء وقالولى هتظهر بكره يعنى يوم الخميس والنهارده دخلنا فى يوم السبت ولسه ما محجوبة وانا مشوارى بعيد اعمل ايه بس انزل اولع فى الشئون .......ياريت لو حد يعرف يسلكنى يبقى كلوا زوق وده رقم الجلوس 352039

    ردحذف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...